כיצד לבחור שולחן פינג פונג?

טניס שולחן (פינג פונג) הינו אחד מענפי הספורט המרכזיים בעולם. מדובר בענף תחרותי אולימפי ואחד מיתרונותיו הגדולים טמון בעובדה שעל מנת ליהנות ממנו ומערכיו המוספים אין צורך בהשקעה כספית גדולה יתר על המידה. כיום תוכלו למצוא שולחן טניס איכותי במחיר התחלתי של 1000 שקלים. השקעה שבהחלט מחזירה את עצמה במהירות בהתחשב בשעות ההנאה המרובות שתקבלו בעזרתו. א תוכלו למצוא שולחנות טניס תוצרת גרמניה, עומד בתקנים בנלאומי, בצמוד למפרטים טכניים מלאים אשר יעזרו לכם לבחור שולחן בהתאמה אישית.

שולחן טניס – חשיבות המימדים

דרישות הסטנדרט מכל שולחן פינגפונג הן כדלקמן:
אורך – 274 ס"מ.
רוחב – 152.5 ס"מ.
גובה – 76 ס"מ.

כמובן שיש להוסיף לממדים אלו את הצורך במרחב נוסף שיאפשר לכם לנוע הלוך ושוב מהשולחן, מה שמוביל אותנו לקריטריון הבחירה החשוב ביותר כאשר בוחרים שולחן טניס מקצועי- התאמתו לחוץ או לפנים הבית. שולחן חוץ אולי יאפשר לכם אפשרויות רבות יותר מבחינת הגודל , אך קחו בחשבון שהוא חייב להיות עמיד בפני פגעי נזק האוויר (שמש, אבק ומים).
נקודה נוספת שחשוב להדגיש - רבים סבורים כי צבע השולחן מעיד על סוגו (ירוק – פנים, כחול – חוץ) אך אין שום אמת בדבר ולכן אין להתייחס לצבע מבחינה מקצועית אלא רק מבחינה עיצובית והתאמתו לבית (בעיקר כאשר מדובר על שולחן פינגפונג שמיועד לפנים הבית)

שולחן פינגפונג - משקל וניוד

עליכם לקחת בחשבון כי עם הזמן תלכו ותשתפרו ולכן עדיף לקנות שולחן טניס איכותי שילווה אתכם לאורך שנים רבים. הכלל אומר כי ככל שהשולחן איכותי יותר, כך השלדה שלו מסיבית יותר והפלטה עבה יותר ובמילים אחרות – השולחן כבד יותר. אל תיבהלו מהמשקל. גם שולחנות מקצועיים אשר שוקלים 100 ק"ג, יכולים לנוע על גבי גלגלים. על מנת לנייד את השולחנות ולא משנה באיזה משקל הם, מומלץ להשתמש בגלגלים מובנים הן לשם הנוחות והן לשם שמירה על שלמותם.

פרמטרים נוספים בבחירת שולחן טניס

אם כבר מצאתם שולחן פינגפונג שעונה על הדרישות שהוזכרו, הרי שישנם עוד שיקולים שכדאי לקחת בחשבון :
• אפשרות קיפול למשחק עצמי (כך תוכלו להתאמן באופן חופשי)
• מסגרת סביב המשטח למניעת פגיעה בלוח העץ.
• עם/ללא ציפוי – ציפויי הפוליאסטר מאפשרים משחקים מהירים במיוחד.
• מנגנון רשת – קבוע או פר-שימוש.
• אחריות – לפחות שנה. שולחנות מקצועיים מגיעים עם אחריות מורחבת על הפלטה.

אנו בחברת אנרג´ים נשמח לעמוד לשירותכם בבחירת שולחן טניס חדש. צרו עימנו קשר ותיענו בהקדם.