טרמפולינה - קפיצה נעימה וספורטיבית

, כבר שנים שטרמפולינות נחשבות ללהיט התורן. .בין אם מדובר על טרמפולינה אישית ביתית טרמפולינה לחצר, לגינה, לשטח הבריכה או לכל מקום אחר בשטח הבית, בעזרתה תוכלו לקפץ וליהנות  במשך שעות, לבד או ביחד, ביום ובלילה, ובכך לשלב שיפור כושר גופני, הנאה וכיף. מה יותר טוב מזה?

אם עד שנת 2000 רק מאות משפחות נהנו מהמתקן הספורטיבי הנפלא הזה, הרי שכיום הטפטוף הפך לשיטפון ובאלפי בתים ברחבי הארץ מקפצים על טרמפולינה כל הדרך אל המקלחת. כיום המגוון המשווק בישראל רחב יותר, איכותי יותר ובמחירים נגישים הרבה יותר, וחברות כגון אנרג´ים מציעות לכם טרמפולינות מכל הגדלים והסוגים.

מה חשוב לבדוק ברכישת טרמפולינה?

ברכישת טרמפולינות חשובים מספר אלמנטים, ובראשם איכות בד הקפיצה, גודל טרמפולינה, וכמובן, כל נושא הבטיחות. נתחיל דווקא מהסוף. הבטיחות. לא משנה אם רק מבוגרים צפויים לקפץ או גם ילדים, עניין הבטיחות רלוונטי לכולם ועל כן התקנת רשת בטיחות סביב שטח הקפיצה הינה מומלצת בחום. מספיקה פעם אחת של חוסר ריכוז רגעי בזמן קפיצה על טרמפולינה כדי שתמצאו את עצמכם נוחתים על הקרקע. זה עשוי להיות כואב, זה עלול לגרום לנזק ממשי. הקפידו על רשת איכותית, בגובה הנכון, וחסינה בפני קרינה. גם סולם טיפוס לטרמפולינה חשוב וכלול טרמפולינות המשווקות על ידינו.

בד הקפיצה הוא האלמנט המכריע באיכות טרמפולינה, וגם בהקשר הבטיחותי. המשטח של טרמפולינות עשוי לרוב מחומר בשם פוליפרופילן שתכונותיו האלסטיות מצד אחד, אך החזקות מצד שני, מאפשרות אימון קפיצות בטוח, מהנה ואפקטיבי גם יחד. קוטר טרמפולינה, שנע בממוצע סביב 1.8 מטר, חשוב אף הוא לפאן ההנאתי והבטיחותי גם יחד. גובה המסגרת נע לרוב בין 40 ל-50 ס"מ. שימו לב גם לעמודי הרשת, לכל נושא החיבורים והעמידות שלהם. זכרו – טרמפולינה היא מתקן "סופג" קפיצות של גופים במשקלים שונים במשך מאות ואלפי פעמים.

בדקו את כל נושא האחריות וודאו כי היא כוללת אחריות של 5 שנים לשלדה, שנה למשטח הקפיצה וכן אחריות מסוימת לרשת ההיקפית ולכיסוי הקפיצים. ומבחינת מחירים? מחירי טרמפולינות נעים בין 1300 ל-3800 ש"ח, תלוי בדגם הנבחר. נסו להעריך את אופי ותדירות השימוש ולפי זה להחליט. בחברת אנרג´ים תזכו לתנאי תשלום נוחים וזמן הספקה של 7 ימי עבודה.