מדריך רכישת הליכון

שיקולים בבחירת הליכון –  מסלול ריצה נכון יכול לסייע לך לרדת במשקל, לשפר את הכושר, לשלב כושר בחייה היום יום שלך וליהנות מפעילות גופנית ללא תלות בשעה ביום או במזג האוויר.

המגוון העצום של מסלולי הליכה שקיים כיום בשוק יכול להיות מבלבל. לשם כך אנחנו מציעים לכם סקירה של הפרמטרים החשובים שיש להביא בחשבון בבחירת מסלול הליכה.
  • מקום – הליכונים נבדלים אלה מאלה בגודל. התאימו את ההליכון שברצונכם לקנות לשטח המצוי בביתכם. קחו בחשבון שהליכון תופס שטח על הרצפה בהתאם לגודלו אך על מנת שיהיה ניתן להשתמש בו בנוחות רצוי להשאיר לפחות 10 ס"מ של מרווח מכל קצה שלו. אך אל דאגה, ניתן לרכוש הליכון מתקפל שיתפוס הרבה פחות מקום כאשר הוא לא בשימוש.
  • גודל המשתמש – הליכונים שונים מציעים משטחי ריצה שונים. כלל אצבע בתעשייה מורה כי הליכון המיועד להליכה יצריך משטח ריצה באורך של לפחות 130 ס"מ בעוד הליכון המיועד לריצה רצוי להתחיל מ-140 ס"מ. רצים גבוהים ירצו משטח ריצה גדול אף יותר.
  • סוג האימון – האם אתם מעוניינים בריצות אינטנסיביות או הליכות רגועות? תשובה לשאלה זו תעזור לכם לצמצם את המבחר לפי גודל המנוע ותמנע מכם השקעה במסלול ריצה יקר מכפי שאתם צריכים.
  • תוספות – שיפוע חשמלי, תוכניות אימון, תאימות למכשירים חכמים, רמקולים, מאווררים ועוד מגוון רחב של פיצ'רים ותכונות – החליטו מהן התכונות החושבות לכם וצמצמו כך את המבחר עוד.
  • ציוד היקפי – מזרן ייעודי וספריי סיליקון נופלים בדרך כלל בקטגוריה הזו ויש לקחת בחשבון את עלותם במכלול הסופי של הדברים. כך תבטיחו שמסלול הריצה שלכם יאריך ימים.